התלמידים שלנו כותבים גלויות שנה טובה לחברים מלונג איילנד, ניו יורק


התלמידים שלנו כותבים גלויות שנה טובה לחברים מלונג איילנד, ניו יורק
מאז שהקורונה נכנסה לחיינו, חוגי האנגלית שהתקיימו בעשרות בתי ספר בחולון ובתל אביב, עברו ללמידה מקוונת, לעולם האמיתי שנמצא שם בחוץ, באמצעות שיחות אונליין שאנו מקיימים עם עשרות כיתות מ 15 מדינות שונות ברחבי ארה"ב. 
ל לימוד אנגלית לילדים אונליין יש יתרון משמעותי ופרקטי ביצירת תקשורת ישירה עם דוברי השפה האנגלית וכשהיא נעשית בשילוב פרויקטים משותפים ומלהיבים, היא גם מהווה מקור ליצירת מרחב חברתי ולימודי מלהיב ומעניין.
התלמידים שהצטרפו לחוג שלנו במהלך השנתיים האחרונות, בלמידה המקוונת, הם תלמידים שונים מאלה שהיו ברובם בחוג הפרונטלי. 
אנו פוגשים בילדים שרוצים ללמוד אנגלית ורוצים ליצור תקשורת עם העולם הרחב כדי להשתמש בשפה הטכנולוגית המוכרת להם ולרתום אותה להצלחה ולידיעה אמיתית של השפה האנגלית. הם לא מגיעים כי כל החבר'ה מהכיתה הצטרפו, אלא הם מצפים כל שבוע לשיעור ומצטרפים בשמחה לשיעור כי באמת מעניין אותם ללמוד אנגלית, להכיר את העולם ובעיקר ליישם את השפה האנגלית בתקשורת אותנטית עם חברים מארה"ב. 
החברים החדשים שלנו שמעבר לים מניו יורק, אוהיו, ניו המפשייר, אילנוי וקליפורניה, הם לא סיפור מחוברת עבודה באנגלית או ציור שמתאר מילים, הם חיים ונושמים, גרים בארה"ב, מתעניינים במוסיקה, סרטים, משחקי מחשב וגם משחקי קופסה. 
אנו נהנים מלמידה משותפת, לומדים על תרבויות מגוונות, כותבים ביחד בלוג, בו כל תלמיד (מישראל וארה"ב) מציג את עצמו, מקבל במה, תשומת לב ותגובות מעודדות על כתיבתו באנגלית.
שתי קבוצות (כיתות ה' וכיתות ו'ׂ) קיבלו את רשימת המתנות לשנה החדשה שהחברים מלונג איילנד, ניו יורק ביקשו לקראת השנה החדשה. הם הכינו להם גלויות יפות עם ברכה מיוחדת ואיחלו להם שמשאלתם תתגשם, לפניכם התוצרים המרגשים.
נושא נוסף שיכול לעניין אתכם הוא לימוד אנגלית לילדים