שיחה עם דון מקלין (אמריקן פאי) על תולדות הרוקנרול


שיחה עם דון מקלין (אמריקן פאי) על תולדות הרוקנרול
מה הקשר בין מסיבת תחפושות ב- Halloween לבין פגישה מרגשת עם הזמר האמריקאי דון מקלין (שכתב ושר את השיר American Pie) ?
בשנת 2005, קראתי פוסט של מורה מאינדיאנה - טוד שריבר - בו הוא כותב שירצה להפגיש את כיתתו עם תלמידים ממקומות שונים בעולם. היו אלה ימי סקייפ וגוגל פלוס (מי שמע אז על זום…) מיד שלחתי לו הודעה וקבענו להיפגש בסקייפ ולחשוב איך אפשר לעבוד יחד. טוד הפך להיות אחד החברים הכי טובים שלי במסעותיי הווירטואליים בעולם.
הפגישה בין תלמידיי עם כיתתו מאינדיאנה הייתה במהלך חגיגות חג המולד (כך שכיתתו הייתה מקושטת לכבוד החג) לאחר כמה חודשים נפגשנו שוב בשיחה על תחביבים, ולאחר מכן בשיחה על מקומות אהובים בעולם ומאז קיימנו עוד עשרות רבות של שיחות. אפילו השתתפנו במסיבת ליל כל הקדושים עם הכיתה באינדיאנה שנערכה באון ליין וקיבלנו הסבר מפורט למה כל ילד וילדה התחפשו.
טוד פתח בבית ספרו את מועדון "ההיסטוריה של הרוק'נרול" והזמין בכל פעם זמר/ת משנות ה-80 וה-70 לשיחה עם התלמידים. בשבוע שעבר הוזמנתי למועדון כחברה מישראל, לפגישה מרגשת עם הזמר דון מקלין כמחווה ל - 50 שנה ללהיט American Pie. השיחה הייתה מרתקת: דון מקלין סיפר על תהליך היצירה והפיח בתלמידים השראה לעבודה קשה וחריצות. הוא התרגש לשמוע שישנה נציגה מתל אביב וסיפר כי ההופעות בישראל היו הטובות ביותר שלו (מתוך אלפי הופעות בעולם) וכי לא היה אותו האדם אחרי שביקר בישראל (ויותר מכך הסתבר שבביקורו בארץ הוא התגורר תקופה קצרה אצל בן דוד שלי שהיה עיתונאי בגלי צה"ל. העולם באמת קטן).
למה אני מספרת לכם את כל זה ? חוגי האנגלית שאני מלמדת, אינם חוגים של שינון, מילוי דפי עבודה, לימוד למבחן או הגשת עבודה. אלה הם חוגים על החיים עצמם. בחוגים שלנו אנו לומדים אנגלית בהקשר של תרבות, אמנות, מוסיקה, אדריכלות, גאוגרפיה. 
כשלומדים על אוכל, יוצאים לביקור וירטואלי במסעדה, כשלומדים על צבעים, מאזינים לשירים ידועים באנגלית שנכתבו על צבעים, כשלומדים על בעלי חיים פשוט הולכים "לבקר" בעלי חיים באמצעות מצלמות בגני חיות מרתקים ברחבי העולם, כשלומדים על תחביבים שואלים את חברינו מארה"ב וקנדה מה התחביב שלהם.
לאחר 27 שנים בהם למדתי אלפי תלמידים באופן פרונטלי ובשנים האחרונות ב לימוד אנגלית לילדים אונליין אני יכולה להעיד ששיטת לימוד אנגלית לילדים המדברת בשפתם של הילדים, שלוקחת אותם למקומות אותנטיים, ומראה להם את העולם - אפקטיבית באלף מונים על פני שינון של מילים לקראת הכתבה.
אנו עורכים שיעורי ניסיון בחוג המקוון שלנו לאורך כל השנה. נשמח אם תצטרפו ותספרו לחברים /משפחה על החוג הייחודי שלנו כדי שנוכל לצאת יחד לדרך וליהנות מלימוד אותנטי של המקצוע החשוב ביותר בבית הספר - השפה האנגלית.
נושא נוסף שיכול לעניין אתכם הוא לימוד אנגלית לילדים